#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 0

dinsdag, mei 06, 2014


Dames (en heren), met enthousiasme presenteer ik jullie..... de #365HappyNadineDays! Lees snel verder voor meer informatie!

Ik heb al verschillende bloggers gezien die een 365 days challenge doen, of een 100 happy days, etc.. Ik vond het wel een leuk idee en heb besloten om een jaar lang elke dag een foto op Instagram te posten van iets wat me die dag blij maakt. Dat kunnen verschillende dingen zijn, bijvoorbeeld eten (wat waarschijnlijk vaak voor gaat komen, haha) of een leuk liedje, een persoon, enz. enz..

Zoals ik al vertelde, ga je elke dag (het zal meestal 's avonds zijn) een blije foto voorbij zien komen en elke dinsdag komt er een recap hier op mijn blog, waar ik wat meer vertel over de foto's. Dus houd mijn blog of social media in de gaten! (@nadinexhope)

#365HappyNadineDays, let's do this!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk dat je ook met fotografie bent begonnen. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk ik hou echt van fotografie ik wil de canon 600d gaan aanschaffen liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.