#365HAPPYNADINEDAYS | Dag 1 tot 20

zaterdag, mei 31, 2014


Kijken jullie mee naar mijn blije foto's?


Dag 1: Ik had dansles en dansles maakt me eigenlijk altijd wel blij!
Dag 2: Ik had zin in iets lekkers, dus besloot ik een saucijzenbroodje te kopen op school.
Dag 3: Na de gymles was ik uit, dus ben ik samen met vriedinnen wat lekkers gaan halen in de supermarkt.
Dag 4: Tijdens een tussenuur verveelde ik me, dus ging ik met een vriendin even naar de winkels vlakbij school waar ik Happy Life tegenkwam. Ik heb hem niet gekocht, want mij lijkt het juist niet zo'n heel leuk boek voor mij.


Dag 5: Mijn broertje was naar vrienden en omdat hij geen asperges lust, at ik die dag asperges.
Dag 6: Ik ben een Facebookpagina begonnen voor fotografie, wat binnen twee dagen al 32 likes opleverde!
Dag 7: Tim Douwsma volgt me op Twitter, yeah!
Dag 8: Ik voelde me niet zo goed en daarom kreeg ik bij dansen chocola van m'n lerares en dansgenootje! Wat een scheetjes zijn het toch, haha!


Dag 9: Ik had werkweek en hier zat ik in de trein van Amsterdam richting Utrecht-Centraal, het was een leuke dag!
Dag 10: In België kwam ik dit bord tegen ik moest gewoon een foto maken voor mezelf en m'n danslerares aangezien we allebei chocolaliefhebbende gingers zijn, haha!
Dag 11: In de tuin bloeide dit mooie roosje, lenteee!
Dag 12: Het was superlekker weer, dus besloot ik mijn schattige macaron croptop aan te doen.


Dag 13: Er stonden foto's van werkweek op de site van school, waaronder deze waar ik heel erg blij ben met mijn gratis koffie!
Dag 14: Op de een of andere manier was ik blij dat ik helemaal zelf dit shirt had gestreken...
Dag 15: Ik kwam deze quote tegen, so true!
Dag 16: Ik verveelde me tijdens de meest vreselijke rekenles ooit, gelukkig waren daar mijn schoenen die me toch nog een beetje blij maakten.


Dag 17: Tot nu toe de meest blije dag. Ik kreeg namelijk te horen dat ik bij de laatste +/- 80 auditanten zit die kans maken op een plekje bij de dansopleiding! Zo awesome :D
Dag 18: Ik vond mijn sokken schattig.
Dag 19: Samen met de dansgroep en andere docenten/medewerkers stonden we namens Angel's Gym Veenendaal bij Spring In Het Park om op te treden en workshops te geven. Het was een hele leuke middag die we afsloten met heerlijke pizza. Op het moment dat ik deze foto maakte, had ik een paar uur achter elkaar staan dansen en ook even onverwacht juf Nadine uitgehangen op het podium. Vandaar dat ik er een beetje verlept uitzie, haha! 's Avonds had ik ook nog een verjaardag van een vriend, wat ook gezellig was!
Dag 20: Mijn vader had tijdens het evenement foto's gemaakt en ik kwam deze superleuke groepsfoto tegen, zo leuk!

Dit waren de eerste 20 blije dagen, op naar de volgende serie!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.