NEW IN | Victoria's Secret, Hema en Kruidvat

zaterdag, april 05, 2014


De lente is alweer begonnen en met de afgelopen zonnige dagen ben ik al helemaal in de zomerstemming! Daarom heb ik de afgelopen week een aantal zomerse dingetjes gekocht!

Als eerst wil ik even vertellen waarom ik nu weer in het Nederlands ben gaan schrijven. Ik kan er heel moeilijk over gaan doen, maar het aantal paginabezoekers viel tegen. Door het schrijven in het Engels verwachtte ik meer lezers vanuit het buitenland, die waren er ook wel, maar niet genoeg. Het kost me veel meer tijd om in het Engels te schrijven en die tijd heb ik niet meer zoveel. Omdat de buitenlandse paginabezoekers dus tegenvielen, heb ik besloten om maar weer gewoon in het Nederlands te gaan schrijven. Zo verbetert ook de kwaliteit van de artikelen, omdat ik me beter kan verwoorden.

Laten we het nu hebben over de geshopte items!






In de Afgelopen dinsdag las ik op Facebook dat Etos een gelimiteerd aantal Fragrance mists van Victoria's Secret verkocht voor €10,- per stuk, alleen ging de actie op maandag in en ik ging op dinsdag... Gelukkig stonden er nog net twee, dus nam ik er één van mee. Er was helaas geen keuze meer uit de geuren, dus ik heb de geur 'Simply Breathless'. Hij ruikt heerlijk naar mandarijn en fresia, wat ik allebei echt heel lekker 's zomers en fris vind ruiken.

Ik Whatsappte een vriendin dat ze dit verkochten bij Etos en dat zorgde ervoor dat we die middag nog even het dorp in zijn gegaan, maar helaas waren al uitverkocht. Het was lekker weer, dus zijn we nog even gezellig verder wezen winkelen. Ik heb verder niks gekocht, wat ik heel goed vind van mezelf haha!


In de vorige post liet ik al weten dat ik deze nieuwe zonnebril had gekocht, maar ik wilde hem toch nog even in deze shoplog zetten. Donderdag uit school ben ik even met wat klasgenoten naar een winkelcentrumpje in de buurt van school gegaan om even wat lekkers te kopen en we zijn gelijk even naar de Kruidvat gegaan waar ik dus voor €12,95 deze zonnebril kocht.

Voor mij is het altijd lastig om een bril te vinden die me staat, omdat ik gewoon totaal geen brillenhoofd heb, maar deze stond me nog wel redelijk. Ik vind de 'regenboogglazen' vooral heel leuk. Op het glas aan de linkerkant kan je goed het regenboogpatroontje zien.


Vandaag ben ik ook nog even naar de Kruidvat geweest, omdat ik dit donderdag vergeten was mee te nemen. Een vriendin vertelde me over walnootolie en dat dat heel lekker rook. Toen bedacht ik me dat ik altijd een hekel heb aan de geur van mijn huidige zonnebrandcrème en dat dit misschien wel een beter product is. Ik had sowieso al nieuwe zonnebrand nodig, omdat de fles bijna leeg is, dus kocht ik walnootolie van Kruidvat eigen merk. De schade is €6,99, wat misschien een beetje duur is, maar je wil natuurlijk wel je huid beschermen tegen al die uv-straling 's zomers. Ook kocht ik nog een klein cadeautje voor iemand, ik zag het toevallig hangen en kon gewoon niet weggaan zonder het mee te nemen! Helaas kan ik niet vertellen wat het is, omdat het niet leuk is als ze het al ziet haha!


Bij de kassa zag ik potjes bellenblaas staan voor maar €0,40 en het kind in me wilde perse bellenblazen, dus nam ik maar een potje mee. Ik was samen met mijn broertje, omdat we even een cadeautje voor Moederdag gingen kopen, dus ik vond het niet awkward om bellen te blazen op de fiets terug naar huis. Op de een of andere manier voelde ik me wel een beetje bekeken door de andere weggebruikers, maar gelukkig maakt me dat niet uit haha!



Bij de Hema kocht ik dit hele leuke notitieboekje. Hij ziet er echt heel stoer, maar ook schattig uit en het is natuurlijk altijd handig om iets te hebben waar je iets in op kan schrijven. Hij kostte €3,95, wat eigenlijk een beetje duur is voor een notitieboekje, maar voor deze ene keer zag ik het maar door de vingers.

Dit was het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat ik heb gekocht!

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.