TAG | TMI (Too Much Information)

woensdag, april 30, 2014


Jullie zullen de tag onderhand wel kennen, maar toch vond ik het leuk om hem ook te doen, lees snel verder!



Ik vind het altijd leuk om deze tag bij anderen te lezen, dus vond ik dat ik hem zelf ook eigenlijk wel moest doen. Ik zal misschien niet op alle vragen een geweldig antwoord hebben, maar toch, enjoy!

1: Wat heb je op dit moment aan?
Een grijze joggingbroek met een groen mannenshirt, lekker comfortabel!

2: Ben je ooit verliefd geweest?
Ja, maar meestal is dat snel weer over.

3: Heb je ooit een vreselijke break-up gehad?
Nope.

4: Hoe lang ben je?
Ongeveer 1.66m.

5: Hoeveel weeg je?
Niet meer dan 45kg... Bleh!

6: Heb je tattoos?
Nee, maar op mijn achttiende laat ik 'hope' op mijn schouder of vinger tatoeëren. 



7: Heb je piercings?
Ja, de welbekende gaatjes in m'n oren als dat onder piercings valt.

8: OTP?
Uhm, gezondheid?

9: Wat is je favoriete show?
Awkward. op MTV.

10: Favoriete band?
Ik heb niet echt een favoriete band, maar The Black Eyed Peas blijven toch wel goed.

11: Iets dat je mist?
De Primark, omg ik mis dat!

12: Favoriete liedje?
Op dit moment is dat Brand New van Pharrell en Justin Timberlake.

13: Hoe oud ben je?
17.

14: Sterrenbeeld?
Steenbok.

15: Waar moet je partner aan voldoen?
Hij moet respect hebben, niet alleen naar mij, maar ook naar anderen.

16: Je favoriete quote?
And those who were seen dancing, were thought to be insane bij those who couldn't hear the music.

17: Favoriete acteur?
Josh Duhamel!



18: Favoriete kleur?
Rood, lekker schreeuwerig en opvallend.

19: Harde of zachte muziek?
Geen van beide, een beetje ertussenin denk ik.

20: Waar ga je heen wanneer je verdrietig bent?
Naar de kast waar het eten staat.

21: Hoe lang heb je nodig om te douchen?
Geen idee, ik denk een half uur.

22: Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?
Ongeveer drie kwartier.

23: Ooit gevochten?
Vroeger, maar dat was heel onschuldig, haha!

24: Turn on?
Humor.

25: Turn off?
Veel uitgaan, ik heb daar echt een hekel aan!



26: Waarom ben je begonnen met je blog?
Ik vind schrijven en fotograferen leuk, en dat kan ik via mijn blog combineren!

27: Angsten?
Bepaalde karaktereigenschappen van mensen en het lijkt me heel eng om het te weten als je binnen nu en een X aantal dagen dood gaat...

28: Het laatste dat je liet huilen?
Het feit dat ik misschien heel veel mensen niet meer of minder ga zien als ik naar de Dansopleiding ga, ik zal dan waarschijnlijk geen tijd meer hebben om naar dansles te gaan en dat vind ik echt heel erg! En ik ga m'n vrienden op school heel erg missen! 

29: De laatste keer dat je 'ik hou van jou' zei?
Geen flauw idee!

30: De betekenis van je blog naam?
NadinexHope
Nadine: mijn naam
x: Betekenisloos
Hope: Betekenis van mijn naam

31: Het laatste boek dat je hebt gelezen?
The Fault In Our Stars.

32: Welk boek lees je nu?
Looking For Alaska, maar hij ligt nog in mijn kluis op school... zucht...



33: Welke show heb je als laatst gekeken?
Ik denk GTST gisteravond.

34: Met wie heb je voor het laatst gepraat?
Met Robert en Cilianne in een groepsgesprek.

35: De relatie tussen jou en de persoon waar je als laatst een bericht naar hebt gestuurd?
We zijn kip/plant/huawei-vrienden... 

36: Je favoriete eten?
Patat met een frikandel speciaal, het liefst in meervoud!

37: Een plaats die je graag wilt bezoeken?
Ik wil heel graag naar New York!

38: Laatste plaats waar je was?
Buiten mijn woonplaats om was dat Utrecht. Ik ging naar de open avond van de Dansopleiding en belandde in een enorme hagel/onweersbui! Ik was drijfnat...



39: Heb je een crush?
Op dit moment niet.

40: De laatste keer dat je iemand hebt gezoend?
Nooit xd

41: De laatste keer dat je was beledigd?
Toen iemand 1 dag van te voren een afspraak afzegde vanwege 'een belangrijke opdracht voor zijn toekomst', maar later op bleek het sportschool te zijn, thanks Instagram...

42: Favoriete smaak of zoet?
Hartig en zoet.

43: Welke instrumenten speel je?
Geen, ik speel een heel klein beetje keyboard, omdat dat moet voor school.

44: Favoriete sierraad?
Ringen, als ik die kon dragen met mijn satéprikkervingers -_-'

45: Laatste sport die je hebt uitgeoefend?
Ik zie dansen niet als sport, maar velen van jullie denk ik wel, dus... dansen!

46: Laatste nummer dat je hebt gezongen?
Fancy van Iggy Azalea... I'M SO FANCYYYYYY, YOU ALREADY KNOWWWW!

47: Favoriete chat zin?
(wat wordt hier nou weer mee bedoeld?)

48: Heb je die ooit gebruikt?
Nee denk ik...

49: De laatste persoon waar je mee was?
M'n ouders die hier op de bank zitten.

50: Wie is de volgende die deze vragen moet beantwoorden?
Aan iedereen die dat wil!


Thanks voor het lezen! Heb je nog meer vragen aan mij? Laat het dan weten in de comments!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wanneer kom je dansen bij Modern? Of helemaal niet meer vanwege je dansopleiding?

    X Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het niet, misschien dan volgend jaar als dat kan qua tijd :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.