TAG | Very Inspiring Blogger Award

woensdag, april 23, 2014


Hello! Ik ben door Rosina Deborah genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award tag. Het is de bedoeling dat ik 7 feitjes over mezelf vertel en dat ik 7 andere blogs nomineer, dus lees snel verder!


Als eerst wil ik natuurlijk Rosina en Deborah heel erg bedanken voor de nominatie! Check hun blog HIER!

Ik heb best lang over de feitjes nagedacht en ik heb denk ik wel een paar leuke/leerzame gevonden!

1. Ik was een ontzettende fangirl van The Black Eyed Peas
Tja, wat kan ik zeggen... Ik retweete alle tweets die over hun gingen, beplakte mijn hele agenda met foto's en wist alles van ze. Nu is dat (gelukkig) niet meer zo, want ik kreeg meer interesse in andere dingen.


2. Ik moet perse eerst mijn rechterschoen aandoen
Het klopt gewoon niet als ik met links begin. De hele dag kijk ik dan naar m'n schoenen en heb ik het gevoel dat er iets mis mee is, heel raar is dat!


3. Ik ben in het bijzijn van twee mensen op hilarische wijze van mijn fiets gevallen
Met de mensen van dansen gingen we barbecueën en op weg naar huis fietste ik samen met twee mensen mee. Ik fietste in het midden en ik voelde ineens dat mijn veter om mijn trapper was gedraaid, ik probeerde te stoppen en begon #%^#$ te gillen, waarna de anderen zich omdraaiden. Helaas was er geen redden meer aan en dat had ik zelf ook door, dus volgens één van de twee was mijn gezicht een mengeling van pure angst en overgave, wat er blijkbaar hilarisch uitzag. Ik viel op de grond en werd uitgebreid uitgelachen. Uiteindelijk hebben ze m'n veter wel even voor me losgemaakt, maar we hebben de hele weg dubbel gelegen met z'n drieën! Het is nu bijna een jaar geleden, maar op de een of andere manier heeft het zo'n indruk gemaakt op een van de twee, dat ze me nog regelmatig begint uit te lachen, haha! #epicfail.


 4. Afgelopen februari reisde ik voor het eerst in mijn leven met de bus
Samen met twee anderen ging ik naar de WORKSHOP VAN BRIAN PUSPOS. We gingen eerst met de trein naar Nijmegen en daarna moesten we nog een stuk met de bus. Maar omdat ik de eerste keer in de bus was, viel ik bijna om toen hij wegreed... Handig!


5. Ik krijg AL-TIJD ladders in mijn panty
Een paar weken terug liep ik er zo bij op school. Nog nooit zijn er zoveel mensen geweest die zeiden 'Nadine, je hebt een gat in je panty.' Haha!


6. Er is eten wat mij beschrijft
Ik heb het over Dorito's Roasted Red Rebel en dan vooral over het Red Rebel gedeelte. Even voor de onoplettende mensen onder ons, ik heb natuurlijk mijn haar rood geverfd anderhalf jaar terug en ik heb wel eens wat rebelse 'dingetjes', haha!


7. Ik dansde samen met de dansgroep een show voor ruim 1000 man
Afgelopen maart mochten we namens onze dansschool een show dansen bij de ColorRainGlow in Veenendaal. Het was geweldig en ik ben superblij dat we het mochten doen!


Dit waren 7 feitjes, nu dan de nominaties....*tromgeroffel*

Ik nomineer:
Rosina Deborah
Key-Are
Lalalottie
Jennie from the Blog
Red Reiding Hood
Sanne Rentenaar
The Kimberly B

Nogmaals bedankt voor de nominatie en ik hoop dat jullie het leuk vonden!

You Might Also Like

1 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.