PERSONAL | Mijn dag: 9 april 2014

zondag, april 13, 2014


Ik een dag lang allemaal foto's gemaakt, zodat jullie een kijkje kunnen krijgen in mijn leven.




Ik werd om half negen bruut gewekt door mijn wekker, want ik moest om tien over half tien op school zijn. Deze week vielen er enorm veel lessen uit, ook bij mij, dus ik hoefde vandaag maar tot half twee naar school in plaats van half vier. Ik bleef nog even in mijn bed liggen en keek even op mijn Twitter, Facebook en Instagram, vervolgens ging ik eten en maakte ik me klaar voor school.


Mijn eerste les was aardrijkskunde, het vak waar ik (samen met Duits) echt een hekel aan heb, wat je aan mijn gezicht ook wel goed kan zien, haha! We hadden het geloof ik over rivierlandschap en dat was nogal saai. Om de les door te komen, schrijven we elke les met vier mensen een verhaaltje wat meestal nergens op slaat, maar af en toe liggen we helemaal dubbel!



Na aardrijkskunde had ik pauze en een tussenuur. Ik was vergeten mijn brood mee te nemen, dus ik kocht een overheerlijk frikandelbroodje van de kantine! Omdat het de dag was voor de toetsweek besloot ik iets te doen wat ik nooit doe: leren.


Mijn tussenuur was voorbij en ik had een les rekenen. Ik zit nu in havo 4 en dan hoort je niveau op 3F te zitten, maar ik kom van vmbo af dus ik zit nogsteeds op 2F... Nee, rekenen is niet mijn ding. Wel kreeg ik mijn cijfer terug van een praktische opdracht, een 8!


De laatste les van de dag, muziek. We hebben drie uur muziek in de week, een uur theorie, een uur kunst en een uur praktijk. Deze keer hadden we kunst, het ging over popart, wat ik wel leuk en interessant vond! Mijn muziekleraar is ook mijn mentor, hij is wel chill.


Na school ging ik met een vriendin koffie en wat lekkers halen in de AH. We zijn ook nog even bij de Etos en Kruidvat geweest waar ik een lipliner en een blush kocht. We zijn even op een hekje in de zon gaan zitten en hebben alles lekker opgegeten!


Toen ik weer naar huis fietste, kwam ik een leraar tegen. Ik vind het altijd zo awkward als je een leraar tegenkomt buiten schooltijd! Mooie bel heb ik trouwens he?


Eenmaal thuis maakte ik even een foto van mijn nieuwe aanwinsten voor Instagram.




Ik ging meteen aan de slag met foto's maken van de producten en luisterde daarbij naar het nieuwe album van Justin Bieber. Ik ben de muziek van Justin Bieber de laatste tijd veel meer gaan waarderen, het is een stuk volwassener geworden en niet meer zo heel commercieel. Voor de personen die zich afvragen waarmee ik mijn foto's maak, ik gebruik de Canon EOS 400D. Hij is al een tijdje oud, maar hij maakt hele mooie foto's! Het zou helemaal geweldig zijn geweest als ik er ook mee kon filmen, maar helaas kan dat niet bij deze. Voor het filmen gebruik ik mijn Casio.



Toen ik alle foto's had, kon ik ze importeren en een titelfoto maken. Ik bewerk alleen mijn titelfoto en dat doe ik met Picmonkey. Mijn andere foto's laat ik altijd 'puur natuur' zodat de kleuren niet worden veranderd. Het uploaden van de foto's in Blogger duurt wel altijd heel erg lang, omdat de foto's grote bestanden zijn.


Maar wachten wordt beloond, ik had al 13 pageviews twee minuten na dat ik mijn post had gepubliceerd!


Het was inmiddels alweer etenstijd en ik at dit. Hoe het heet weet ik even niet meer, maar het was wel lekker haha! Voordat er opmerkingen over gaan komen, ik eet op woensdag nooit zoveel, omdat ik 's avonds twee uur dans en dat is niet zo heel fijn met een te volle maag.




Ik vertrok naar dansen met mijn muziek natuurlijk! Ik maakte ook even een foto van de bloemen in de tuin, they are so pretty!


Ik kwam een kwartier later aan in de dansschool met een lichtelijk verwaaid kapsel... Ik heb verder geen foto's gemaakt in de les zelf, vanwege de privacy van de andere leerlingen en de lerares. Ik kan jullie wel vertellen dat het echt een ontzettend leuke/lieve/gezellige groep is, die nog (vooral mannelijke) dansers nodig heeft. Ook het personeel is heel aardig, voor de meeste sportscholen ben je een nummer, maar hier kennen ze je gewoon en hebben ze altijd tijd voor een praatje of advies. Ik heb op woensdag twee lessen, de eerste les is hiphop beginners, een wat grotere groep. De tweede les is hiphop gevorderd en is wat kleiner, wat ik wel fijn vind, omdat we dan echt serieus bezig zijn met onze groei. Op de dinsdag is er ook nog een uur, die groep is nog kleiner, maar wel heel erg gezellig! (Dit was meteen even schaamteloze promotie voor de beste dans/sportschool in Veenendaal, haha! Go Angel's!)


Toen ik naar huis fietste gebeurde dit...


Thuis nam ik even een stuk Chorizoworst, zo lekker!


Ik zag deze uitnodiging van de verjaardag van mijn achternichtje staan en ik Whatsappte even een foto naar m'n danslerares omdat ze een zwak heeft voor Hello Kitty. Stiekem vind ik het zelf ook wel een beetje leuk, maar ik ben meer van Mickey Mouse, haha!



Na wat bankhangen besloot ik naar bed te gaan. Ik haalde mijn make-up eraf, poetste m'n tanden met mijn nieuwe roze tandenborstel en ging slapen.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel, ik vond het ook leuk om te doen, dus wie weet doe ik dit wel vaker!

Follow on Bloglovin

De foto's uit deze post zijn gemaakt met mijn telefoon.

You Might Also Like

1 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.