BEAUTY | Etos Lipliner & Essence Blush Review

woensdag, april 09, 2014


Vandaag deed ik weer twee aankoopjes. Een nieuwe lipliner en een hele mooie blush uit de limited edition van Essence!





De laatste paar weken/maanden ga ik steeds vaker de deur uit met knalrode lippen. Ik gebruikte eerst lipstick, maar het ging zo snel van mijn lippen af! Ik probeerde het eens met alleen lipliner en dat werkte wel, dus dat is gelijk even een tip! Mijn lipliner was alleen bijna op en ik vond het ietsje aan de lichte kant, dus ik heb nu gekozen voor deze matte, fluweelrode kleur, nummer 04 van Etos eigen merk. Hij kostte €2,99.

De lipliner voelt eerst wat stroef aan, maar later lijkt het net alsof je niks op je lippen hebt. De kleur geeft niet af, veegt niet uit en blijft heel lang mooi. De kleur is heel goed gepigmenteerd en heel opvallend, hij doet me zelfs een beetje denken aan 'Riri Woo' van MAC! Een fijn product!





Wauw, dat is wat ik heb te zeggen over deze blush! Deze blush heet 01 'Cakepop, that's top' en komt uit de limited edition van Essence die nu in de schappen ligt. Wees er snel bij, want ik had al de enalaatste. Ik kocht hem voor €2,99 bij de Kruidvat.

De blush is enorm gepigmenteerd en daarom moet je wel oppassen dat je niet teveel product op je kwast hebt. Dat deed ik dus niet en toen had ik dus één grote roze streep op mijn wangen... De kleur is heel speciaal, de ene keer lijkt het roze en de andere keer perzikachtig met een goude ondertoon, dus ik weet het eigenlijk niet zo goed. Het is in ieder geval een hele mooie warme kleur die je eigenlijk wel moet hebben in je stash!


Beide producten met flitser.


Beide producten zonder flitser.

Ik ben weer twee enorm mooie en fijne producten rijker, mochten jullie de blush ook willen hebben, wees er dan snel bij!

Iemand vroeg zich af of mijn haar anders was. Dat is inderdaad zo, de lengte is niet anders, maar drie weken geleden is het weer mooi geverfd. Helaas heb ik nu al ongeveer 1cm uitgroei, gaat zo snel altijd!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuke blog! Ik vind je huidskleur alleen wat te licht voor knalrode lippen, maar dat kan ook aan de foto liggen (;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mijn huid lijkt inderdaad lichter op de foto, maar ik heb wel een lichte huidskleur ja ;).

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.