FASHION | Easter Outfit (VIDEO)

zaterdag, april 19, 2014


Het is paasweekend, dus het leek me wel leuk om te laten zien wat mijn paasoutfit gaat worden!

Ik ben deze week enorm druk geweest met het voorbereiden van mijn auditie voor de dansopleiding en met toetsweek, daarom heb ik niet veel tijd gehad om een normale post voor te bereiden. Maar omdat het Pasen is dit weekend, vond ik het wel een leuk idee om jullie mijn outfit te laten zien door middel van een video!

Klik HIER als je de video niet kan zien.



Voor mijn make-up heb ik de volgende producten gebruikt:
  • Gosh X-ceptional Wear Foundation in 12 'Natural'
  • Catrice Allround Concealer
  • Essence Mattifying Compact Powder in 07 'Translucent'
  • Etos Bronzing Powder
  • Essence Cookies & Cream Blush in 01 'Cakepop, That's Top!'
  • TCW eyeshadow (Letters zijn van de verpakking afgesleten)
  • Catrice Absotute Nude Palette 
  • Revlon Perle in 050 'Violer Starlet'
  • Maxfactor False Lash Effect Mascara
  • Etos Eyebrow Pencil in 002
  • L'Oreal Paris Color Riche in 308 'Crimson Carpet'

Ik wens iedereen fijne paasdagen toe en ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

You Might Also Like

2 reacties

  1. hoihoi we nomineren je voor de Very inspiring blogger award! Check ons profiel voor info morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.